GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK |
| TERMÉK
Az árak tartalmazzák az ÁFA-t?
Igen, a webshop-ban feltüntetett árak bruttó árak.
Azonnal lehet-e vásárolni?
Sajnos nem. A webáruház üzlethelyiséget nem üzemeltet, de a megrendelt és raktáron lévő termék 1-2 munkanapon belül személyesen átvehető a megadott átvételi pontokon. A pontos időpontot telefonon vagy email-en egyeztetjük Önnel. További részleteket a Szállítás menüpontban talál.
Mintatermékek irodájukban megtekinthetők?
Sajnos nem. A vállalkozás nem rendelkezik irodával, azonban előre egyeztetett időpontban és helyszínen a kiválasztott termékek megtekinthetők. Ezenkívül a találkozó során útmutatással is segíteni tudjuk Önt a termékek használatával kapcsolatban.
Egy bizonyos termékkel kapcsolatban részletesebb információkat szeretnék megtudni. Kihez fordulhatok?
A vállalkozás tulajdonosához, Szikora Melindához, az alábbi elérhetőségeken.
- Telefon: +36 30 286 0181
- Email: hello@balkezeseszkozok.hu
- Kérdőjel ikon (kérdezek a termékről): a termék oldalán található a KOSÁRBA gomb után. Az ikonra kattintást követően egy sablon jelenik meg.
- AJÁNLATKÉRÉS gomb: egyes esetekben a KOSÁRBA gomb helyett ez a gomb jelenik meg. A gombra kattintást követően egy sablon jelenik meg.
- Kapcsolat - Üzenet űrlap: a Kapcsolat oldal alján található
Honnan tudom, hogy egy termék van-e raktáron?
Egy termék raktáron lévő darabszámát a termék adatlapján a KOSÁRBA gomb alatt találja, a „Készlet” felirat után.
Amennyiben több változat létezik a termékből, a rendszer mindig a kiválasztott változat darabszámát mutatja. A kiválasztáshoz, kérem kattintson a változat gombjára.
Amennyiben a termékből nincs raktáron egy szöveges tájékoztatás jelenik meg erről a „Készlet” felirat után.
Ha egy termék nincs készleten, akkor honnan tudom meg, hogy mikor lesz ismét raktáron?
A termékeket igyekszünk folyamatosan készleten tartani. Amennyiben éppen még sincs készleten, kérésre a lehető legrövidebb szállítási határidővel beszerezzük Önnek. A várható szállítási idő a termék adatlapján két helyen látható. 1. A „Címkék” felirat után 2. A termékkép alatti területen a „TERMÉKADATOK” fül alatt, „Szállítási idő” sorban. Az egyes termékek beszerzési ideje eltérhet egymástól, mert a termékek több beszállítótól kerülnek a raktárba.
Amennyiben részletesebb információra van szüksége, vagy szeretne előrendelést leadni, az alábbi lehetőségek közül választhat. Előrendelését minden esetben írásban visszaigazoljuk.
- Telefon: +36 30 286 0181
- Email: hello@balkezeseszkozok.hu
- Kérdőjel ikon (kérdezek a termékről): a termék oldalán található a KOSÁRBA gomb után. Az ikonra kattintást követően egy sablon jelenik meg.
- AJÁNLATKÉRÉS gomb: egyes esetekben a KOSÁRBA gomb helyett ez a gomb jelenik meg. A gombra kattintást követően egy sablon jelenik meg.
- Kapcsolat - Üzenet űrlap: a Kapcsolat menüoldal alján található
Nincs a termék raktáron. Lehet előrendelést leadni?
Igen, természetesen felveszünk előrendelést. Első lépésként kérjen tőlünk ajánlatot. Ajánlatkérését leadhatja telefonon, email-en keresztül vagy a webshop AJÁNLATKÉRÉS, ? IKON (Kérdezek a termékről) vagy KAPCSOLAT űrlapjainak használatával. Ezt követően a szállítás feltételeit egyeztetjük Önnel, melyet minden esetben visszaigazolunk. A webáruházon keresztül jelenleg nem adható le előrendelés, a rendszer csak a készlet erejéig rögzít megrendeléseket.
Hogyan tudok többet rendelni, mint a raktáron lévő készlet mennyisége?
A webáruház rendszere egy termékből csak annyi darabot enged a rendelésben rögzíteni, amennyi az aktuális készlet mennyisége. Amennyiben Önnek nagyobb mennyiségre van szüksége, mint az aktuális raktárkészlet, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy írásban, hogy a szállítási időt egyeztethessük.
Ha Ön az aktuális készletre igényt tart és még ezen felül is szeretne rendelni, akkor a leghatékonyabb eljárás, ha Ön a webshopban a teljes készletre leadja megrendelését (ezzel lefoglalva azt) és az adatok kitöltése során a „Megjegyzés” rovatba beírja, hogy milyen további mennyiségre lenne szüksége. Az üzenet alapján webáruházunk felveszi Önnel a kapcsolatot és egyezteti a szállítás feltételeit.
Amennyiben Ön több részletben kéri a kiszállítást, úgy a kiszállítási díj minden esetben növeli a megrendelés összegét.
| REGISZTRÁCIÓ
Csak regisztráció után vásárolhatok?
Nem, a vásárlás nincs regisztrációhoz kötve. Webáruházunkban Önnek lehetősége van regisztráció nélkül, vendégként vásárolni.
Milyen előnyökkel jár a regisztráció?
Regisztráció esetén a rendszer megőrzi az Ön által megadott adatokat, így visszatérve Ön gyorsabban vásárolhat, valamint leadott megrendeléseit bármikor visszakeresheti.
Lehetősége van a megrendelés megkezdése előtt vagy a megrendelés végén regisztrációval elmenti adatait.
Hogyan regisztrálhatok?
A webáruház jobb felső sarkában található Bejelentkezés feliratra állva több lehetőség jelenik meg. Itt válassza a Regisztráció feliratot és kattintson rá. A megnyíló új oldalon a mezők kitöltésével és elmentésével elvégezheti a regisztrációt.
A regisztrációval hírlevélre is feliratkozom?
Nem. A regisztráláskor megadott email címet nem használjuk fel hírlevélküldésre. Természetes személyek (magánszemélyek) esetében csak kifejezett igény alapján küldünk hírlevelet. Hírlevél igénylésére a webáruházban Önnek több lehetősége is van a megjelölt helyeken (pl. oldalsávban elhelyezett gombbal, a Hírlevél menüben, egyes aloldalakon)
Megváltozott a címem vagy az email címem. Mit kell tennem?
Regisztrált vásárlóként szállítási vagy számlázási cím változása esetén Önnek lehetősége van adatait módosítani a jobb felső sarokban található felhasználói névre kattintva.
A regisztrációhoz használt email cím sajnos a felhasználó által nem változtatható, ilyen esetben kérjük írjon nekünk a hello@balkezeseszkozok.hu email címre.
Módosíthatom a jelszavamat?
Igen, Önnek lehetősége van belépési jelszavát módosítani a jobb felső sarokban található felhasználói névre kattintva.
| ÁTVÉTEL
Hogyan juthatok hozzá a megrendelt termékhez?
- Személyes átvétellel (egyeztetés alapján): 0 Ft
Átvétel helye: | |
- keddi napokon 1101 Budapest, Kőbányai út 49., | |
- egyéb napokon a 1131 Budapest, Keszkenő utca 40. (itt esetenként hétvégi átvétel is lehetséges) | |
A megadott címeken üzlethelyiség nem található. | |
Személyes átvételi pontok: XIII. kerület térkép >>, X. kerület térkép >> |
- Csomagkézbesítéssel
- GLS Futárszolgálat következő megoldásaival: házhozszállítás, üzleti csomagpont, csomagautomata
- Magyar Posta következő megoldásaival: postán maradó, üzleti csomagpontok
A GLS Csomagpontokról a logóra kattintva tájékozódhat.
A MPL Csomagpontokról a logóra kattintva tájékozódhat.
További részleteket a Szállítás menüpontban talál.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Személyes átvétel (egyeztetés alapján) |
0 Ft | |
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal | 0-30.000 Ft | 1490 Ft |
GLS csomagpont és csomagautomata | 0-30.000 Ft | 1350 Ft |
MPL postán maradó és üzleti postapont | 0-30.000 Ft | 1590 Ft* |
Utánvétel felár | 0-30.000 Ft | 500 Ft |
30.000 Ft feletti rendelési érték esetén INGYENES a kiszállítás.
(Kizárólag az összes megrendelt termék egyidejű kiszállítására érvényes.)
* Az MPL szállítási díj tartalma: kézbesítés 990 Ft + csomagkezelés 600 Ft
Mikor kapom meg a terméket?
- Személyes átvétel esetén az átvétel időpontját telefonon vagy email-en egyeztetjük Önnel. Jellemzően 1 munkanapon belül összeállításra kerül a csomag.
- Csomagküldés esetén
- GLS Futárszolgálattal jellemzően 2-4 munkanap a kézbesítési idő. Minden munkanap 14.00 óráig beérkező megrendelések a következő munkanapon kerülnek átadásra a futárszolgálat részére. A 14.00 óra után beérkező megrendelések a beérkezést követő 2. munkanapon kerülnek átadásra a futárszolgálat részére.
- Magyar Postával jellemzően 3-8 munkanap a kézbesítési idő. Minden munkanap 14.00 óráig beérkező megrendelések a következő 5 munkanapon belül kerülnek átadásra a Magyar Posta részére.
- Raktáron nem lévő termék esetében tájékoztatjuk vásárlóinkat a beérkezés és átvétel/kézbesítés várható időpontjáról
| FIZETÉS
Milyen fizetési módokkal egyenlíthetem ki a megrendelés ellenértékét?
- Személyes átvétel: készpénz
- Futár: készpénz vagy bankkártya (utánvét)
- Csomagautomata: bankkártya (utánvét)
- Csomagpont: készpénz vagy bankkártya (utánvét)
- Átutalás: az áru feladását megelőzően
- Bankkártyás online fizetés: a Barion rendszerén keresztül, a megrendeléskor
- + Amennyiben Ön rendelkezik Barion tárcával, tárcás fizetést is alkalmazhat
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
| VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS
Főbb tudnivalók
- Az elállás joga csak a Természetes személy Fogyasztókat illeti meg
- A Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket
- A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie
- A Fogyasztó jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől akkor is, ha az átvett termék csomagolását kibontotta. Azonban Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a csomagolás felbontása után, a lezárt csomagolású higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében (részletek a lejjebb található hivatkozásra kattintva találhatók)
- Továbbá nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót pl. olyan termék esetében, amelyet a fogyasztó kifejezett kérésére állítottak elő, romlandó, a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében (a teljes lista a lejjebb található hivatkozásra kattintva érthető el)
- Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül. (Elállási nyilatkozat mintát a lejjebb található hivatkozásra kattintva tölthet le.)
- Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató átvételi címein leadni
- Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a kiszállítási díjat is
- A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni
- Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be
További részleteket, jogszabályi hivatkozásokat a Visszavásárlási garancia menüpontban talál
Személyes átvétel (egyeztetés alapján) |
0 Ft | |
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal | 0-30.000 Ft | 1490 Ft |
GLS csomagpont és csomagautomata | 0-30.000 Ft | 1350 Ft |
MPL postán maradó és üzleti postapont | 0-30.000 Ft | 1590 Ft* |
Utánvétel felár | 0-30.000 Ft | 500 Ft |
30.000 Ft feletti rendelési érték esetén INGYENES a kiszállítás.
(Kizárólag az összes megrendelt termék egyidejű kiszállítására érvényes.)
* Az MPL szállítási díj tartalma: kézbesítés 990 Ft + csomagkezelés 600 Ft