GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

| TERMÉK

Az árak tartalmazzák az ÁFA-t?

Igen, a webshop-ban feltüntetett árak bruttó árak.

Azonnal lehet-e vásárolni?

Sajnos nem. A webáruház üzlethelyiséget nem üzemeltet, de a megrendelt és raktáron lévő termék 1-2 munkanapon belül személyesen átvehető a megadott átvételi pontokon. A pontos időpontot telefonon vagy email-en egyeztetjük Önnel. További részleteket a Szállítás menüpontban talál.

Mintatermékek irodájukban megtekinthetők?

Sajnos nem. A vállalkozás nem rendelkezik irodával, azonban előre egyeztetett időpontban és helyszínen a kiválasztott termékek megtekinthetők. Ezenkívül a találkozó során útmutatással is segíteni tudjuk Önt a termékek használatával kapcsolatban.

Egy bizonyos termékkel kapcsolatban részletesebb információkat szeretnék megtudni. Kihez fordulhatok?

A vállalkozás tulajdonosához, Szikora Melindához, az alábbi elérhetőségeken.

  • Telefon: +36 30 286 0181
  • Email: hello@balkezeseszkozok.hu
  • Kérdőjel ikon (kérdezek a termékről): a termék oldalán található a KOSÁRBA gomb után. Az ikonra kattintást követően egy sablon jelenik meg.
  • AJÁNLATKÉRÉS gomb: egyes esetekben a KOSÁRBA gomb helyett ez a gomb jelenik meg. A gombra kattintást követően egy sablon jelenik meg.
  • Kapcsolat - Üzenet űrlap: a Kapcsolat oldal alján található


Honnan tudom, hogy egy termék van-e raktáron?

Egy termék raktáron lévő darabszámát a termék adatlapján a KOSÁRBA gomb alatt találja, a „Készlet” felirat után.

Amennyiben több változat létezik a termékből, a rendszer mindig a kiválasztott változat darabszámát mutatja. A kiválasztáshoz, kérem kattintson a változat gombjára.

Amennyiben a termékből nincs raktáron egy szöveges tájékoztatás jelenik meg erről a „Készlet” felirat után.

Ha egy termék nincs készleten, akkor honnan tudom meg, hogy mikor lesz ismét raktáron?

A termékeket igyekszünk folyamatosan készleten tartani. Amennyiben éppen még sincs készleten, kérésre a lehető legrövidebb szállítási határidővel beszerezzük Önnek. A várható szállítási idő a termék adatlapján két helyen látható. 1. A „Címkék” felirat után 2. A termékkép alatti területen a „TERMÉKADATOK” fül alatt, „Szállítási idő” sorban. Az egyes termékek beszerzési ideje eltérhet egymástól, mert a termékek több beszállítótól kerülnek a raktárba.

Amennyiben részletesebb információra van szüksége, vagy szeretne előrendelést leadni, az alábbi lehetőségek közül választhat. Előrendelését minden esetben írásban visszaigazoljuk.

  • Telefon: +36 30 286 0181
  • Email: hello@balkezeseszkozok.hu
  • Kérdőjel ikon (kérdezek a termékről): a termék oldalán található a KOSÁRBA gomb után. Az ikonra kattintást követően egy sablon jelenik meg.
  • AJÁNLATKÉRÉS gomb: egyes esetekben a KOSÁRBA gomb helyett ez a gomb jelenik meg. A gombra kattintást követően egy sablon jelenik meg.
  • Kapcsolat - Üzenet űrlap: a Kapcsolat menüoldal alján található


Nincs a termék raktáron. Lehet előrendelést leadni?

Igen, természetesen felveszünk előrendelést. Első lépésként kérjen tőlünk ajánlatot. Ajánlatkérését leadhatja telefonon, email-en keresztül vagy a webshop AJÁNLATKÉRÉS, ? IKON (Kérdezek a termékről) vagy KAPCSOLAT űrlapjainak használatával. Ezt követően a szállítás feltételeit egyeztetjük Önnel, melyet minden esetben visszaigazolunk. A webáruházon keresztül jelenleg nem adható le előrendelés, a rendszer csak a készlet erejéig rögzít megrendeléseket.

Hogyan tudok többet rendelni, mint a raktáron lévő készlet mennyisége?

A webáruház rendszere egy termékből csak annyi darabot enged a rendelésben rögzíteni, amennyi az aktuális készlet mennyisége. Amennyiben Önnek nagyobb mennyiségre van szüksége, mint az aktuális raktárkészlet, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy írásban, hogy a szállítási időt egyeztethessük.

Ha Ön az aktuális készletre igényt tart és még ezen felül is szeretne rendelni, akkor a leghatékonyabb eljárás, ha Ön a webshopban a teljes készletre leadja megrendelését (ezzel lefoglalva azt) és az adatok kitöltése során a „Megjegyzés” rovatba beírja, hogy milyen további mennyiségre lenne szüksége. Az üzenet alapján webáruházunk felveszi Önnel a kapcsolatot és egyezteti a szállítás feltételeit.

Amennyiben Ön több részletben kéri a kiszállítást, úgy a kiszállítási díj minden esetben növeli a megrendelés összegét.


| REGISZTRÁCIÓ

Csak regisztráció után vásárolhatok?

Nem, a vásárlás nincs regisztrációhoz kötve. Webáruházunkban Önnek lehetősége van regisztráció nélkül, vendégként vásárolni.

Milyen előnyökkel jár a regisztráció?

Regisztráció esetén a rendszer megőrzi az Ön által megadott adatokat, így visszatérve Ön gyorsabban vásárolhat, valamint leadott megrendeléseit bármikor visszakeresheti.

Lehetősége van a megrendelés megkezdése előtt vagy a megrendelés végén regisztrációval elmenti adatait.

Hogyan regisztrálhatok?

A webáruház jobb felső sarkában található Bejelentkezés feliratra állva több lehetőség jelenik meg. Itt válassza a Regisztráció feliratot és kattintson rá. A megnyíló új oldalon a mezők kitöltésével és elmentésével elvégezheti a regisztrációt.

A regisztrációval hírlevélre is feliratkozom?

Nem. A regisztráláskor megadott email címet nem használjuk fel hírlevélküldésre. Természetes személyek (magánszemélyek) esetében csak kifejezett igény alapján küldünk hírlevelet. Hírlevél igénylésére a webáruházban Önnek több lehetősége is van a megjelölt helyeken (pl. oldalsávban elhelyezett gombbal, a Hírlevél menüben, egyes aloldalakon)

Megváltozott a címem vagy az email címem. Mit kell tennem?

Regisztrált vásárlóként szállítási vagy számlázási cím változása esetén Önnek lehetősége van adatait módosítani a jobb felső sarokban található felhasználói névre kattintva.

A regisztrációhoz használt email cím sajnos a felhasználó által nem változtatható, ilyen esetben kérjük írjon nekünk a hello@balkezeseszkozok.hu email címre.

Módosíthatom a jelszavamat?

Igen, Önnek lehetősége van belépési jelszavát módosítani a jobb felső sarokban található felhasználói névre kattintva.


| ÁTVÉTEL

Hogyan juthatok hozzá a megrendelt termékhez?

  • Személyes átvétellel (egyeztetés alapján): 0 Ft
  Átvétel helye:
  - keddi napokon 1101 Budapest, Kőbányai út 49.,
  - egyéb napokon a 1131 Budapest, Keszkenő utca 40. (itt esetenként hétvégi átvétel is lehetséges)
  A megadott címeken üzlethelyiség nem található.
 

Személyes átvételi pontok: XIII. kerület térkép >>X. kerület térkép >>

  • Csomagkézbesítéssel

- GLS Futárszolgálat következő megoldásaival: házhozszállítás, üzleti csomagpont, csomagautomata

- Magyar Posta következő megoldásaival: postán maradó, üzleti csomagpontok

A GLS Csomagpontokról a logóra kattintva tájékozódhat.

A MPL Csomagpontokról a logóra kattintva tájékozódhat. 

 

További részleteket a Szállítás menüpontban talál.

 

Mennyibe kerül a kiszállítás?

 

Személyes átvétel
(egyeztetés alapján)
  0 Ft
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal 0-30.000 Ft 1490 Ft
GLS csomagpont és csomagautomata 0-30.000 Ft 1350 Ft
MPL postán maradó és üzleti postapont 0-30.000 Ft  1590 Ft*
Utánvétel felár 0-30.000 Ft 500 Ft

30.000 Ft feletti rendelési érték esetén INGYENES a kiszállítás.

(Kizárólag az összes megrendelt termék egyidejű kiszállítására érvényes.)

* Az MPL szállítási díj tartalma: kézbesítés 990 Ft + csomagkezelés 600 Ft

 

Mikor kapom meg a terméket?

  • Személyes átvétel esetén az átvétel időpontját telefonon vagy email-en egyeztetjük Önnel. Jellemzően 1 munkanapon belül összeállításra kerül a csomag.
  • Csomagküldés esetén
    • GLS Futárszolgálattal jellemzően 2-4 munkanap a kézbesítési idő. Minden munkanap 14.00 óráig beérkező megrendelések a következő munkanapon kerülnek átadásra a futárszolgálat részére. A 14.00 óra után beérkező megrendelések a beérkezést követő 2. munkanapon kerülnek átadásra a futárszolgálat részére. 
    • Magyar Postával jellemzően 3-8 munkanap a kézbesítési idő. Minden munkanap 14.00 óráig beérkező megrendelések a következő 5 munkanapon belül kerülnek átadásra a Magyar Posta részére.
  • Raktáron nem lévő termék esetében tájékoztatjuk vásárlóinkat a beérkezés és átvétel/kézbesítés várható időpontjáról

| FIZETÉS

Milyen fizetési módokkal egyenlíthetem ki a megrendelés ellenértékét?

  • Személyes átvétel: készpénz
  • Futár: készpénz vagy bankkártya (utánvét)
  • Csomagautomata: bankkártya (utánvét)
  • Csomagpont: készpénz vagy bankkártya (utánvét)
  • Átutalás: az áru feladását megelőzően
  • Bankkártyás online fizetés: a Barion rendszerén keresztül, a megrendeléskor
    • + Amennyiben Ön rendelkezik Barion tárcával, tárcás fizetést is alkalmazhat

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.


| VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS

Főbb tudnivalók

  • Az elállás joga csak a Természetes személy Fogyasztókat illeti meg
  • A Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket
  • A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie
  • A Fogyasztó jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől akkor is, ha az átvett termék csomagolását kibontotta. Azonban Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a csomagolás felbontása után, a lezárt csomagolású higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében (részletek a lejjebb található hivatkozásra kattintva találhatók)
  • Továbbá nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót pl. olyan termék esetében, amelyet a fogyasztó kifejezett kérésére állítottak elő, romlandó, a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében (a teljes lista a lejjebb található hivatkozásra kattintva érthető el)
  • Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül. (Elállási nyilatkozat mintát a lejjebb található hivatkozásra kattintva tölthet le.)
  • Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató átvételi címein leadni
  • Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a kiszállítási díjat is
  • A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni
  • Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be

 

További részleteket, jogszabályi hivatkozásokat a Visszavásárlási garancia menüpontban talál


 

 

 

Személyes átvétel
(egyeztetés alapján)
  0 Ft
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal 0-30.000 Ft 1490 Ft
GLS csomagpont és csomagautomata 0-30.000 Ft 1350 Ft
MPL postán maradó és üzleti postapont 0-30.000 Ft  1590 Ft*
Utánvétel felár 0-30.000 Ft 500 Ft

30.000 Ft feletti rendelési érték esetén INGYENES a kiszállítás.

(Kizárólag az összes megrendelt termék egyidejű kiszállítására érvényes.)

* Az MPL szállítási díj tartalma: kézbesítés 990 Ft + csomagkezelés 600 Ft