Vásárlási információ (ÁSZF)

A dokumentum pdf formátumban történő letöltéséhez kattintson ide!

 

 

Balkezeseszkozok.hu

Általános Szerződési Feltételek

 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül

megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási

kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával

kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére

állunk.

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (https://www.balkezeseszkozok.hu) és

aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető és

letölthető a következő weboldalról: http://www.balkezeseszkozok.hu/aszf.

 

1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A szolgáltató neve: Szikora Melinda Katalin e.v.

A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 1131 Budapest,

Keszkenő u. 40. fszt. 1.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,

rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@balkezeseszkozok.hu

Nyilvántartási száma: 50489217

Adószáma: 67613166-2-41

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Közigazgatási és Elektronikus

Közszolgáltatások Központi Hivatala

Telefonszáma: +36-30-286-0181

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-101353/2016.

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:

Simple Cloud Ltd., Brighton & Hove Magyarországi képviselet:

Quickstudio Kft. 3395 Demjén, Szépasszonyvölgy u. 12.

Ügyfélszolgálat: +36-30-218-3519

Email: office@quickstudiogroup.com

 

2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen

Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a

Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az

elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal

összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.)

törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes

szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó

rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre

külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Szabályzat 2018. január 27. napjától hatályos és visszavonásig

hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a

Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11

(tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal

használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával

kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop

weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha

nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Szabályzatban foglaltakat

magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja

el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.

2.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak

bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal

terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy

azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és

értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

3. REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS

3.1. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti,

hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit

megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

3.2. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait

megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más

személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis.

Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más

személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

3.3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott

adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért,

hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.4. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó

a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a

Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

 

4. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

4.1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre

vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a

törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

4.2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a

termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek

eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk

felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete

miatti különbözőség miatt.

4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen

tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a

Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék

közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg

rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a

Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a

helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat

vásárlási szándékától.

4.5. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és

feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie

szükséges.  A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)

alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó

kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a

szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és

egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk

érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek

fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés

semmis szerződésnek tekintendő.

 

5. RENDELÉS MENETE

5.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy

regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor

megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni,

kiválasztja a „folytatom a vásárlást” gombot. Ha nem szeretne további

terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A

termék darabszámának átírásával és a frissítés ikonra kattintva

módosíthatja a megvásárolni kívánt termék mennyiségét. A „törlés” ikonra

kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség véglegesítéséhez a „tovább

a megrendelőlapra” ikonra kattint Felhasználó.

5.5. Felhasználó kitölti a Megrendelő/Számlázási adatok mezőket, illetve

megjegyzést is írhat. Az adatok véglegesítéséhez a „tovább” ikonra kattint Felhasználó.

5.6. Felhasználó megadja a szállítási címet, ha az eltér a számlázási címtől, a futár

részére megjegyzést is írhat, majd kiválasztja a szállítási/fizetési módot,

melynek típusai a következők:

5.6.1. Fizetési módok:

Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató által megjelölt helyen történő

átvételkor. Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó

a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát

készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van

lehetőség.

Fizetés utánvétellel (futár): Amennyiben a megrendelt termék

futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a

megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt

termék(ek) átvételekor.

Fizetés utánvéttel (csomagautomata): Amennyiben a megrendelt terméket a

Posta csomag automatába kéri a Felhasználó, úgy a rendelés értékét

bankkártyával rendezheti.

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló

e-mailben található bankszámlára 3 banki napon belül köteles átutalni. Az összeg

Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult

a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére. Amennyiben Felhasználó

átutalás helyett pénztári készpénzbefizetést alkalmaz, ennek költségét Felhasználó

viseli, Szolgáltatóra azt nem háríthatja.

Csomagpont: Felhasználó csomagpontra is tudja kérni a rendelést, ekkor az adott

csomagponttól függően készpénzzel vagy bankkártyával tudja rendezni a

rendelés ellenértékét.

Bankkártyás online fizetés: Felhasználó online bankkártyával is teljesítheti a

fizetést a Barion biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

5.6.2. Szállítási költség:

Személyes átvétel egyeztetés alapján: 0 Ft

Házhozszállítás: GLS v. MPL futárszolgálat: 1090 Ft

Postán maradó, MOL és COOP PostaPont, Posta Csomagautomata: 1090 Ft

GLS csomagpont: 990 Ft

Utánvétel: 310 Ft

15.000 Ft feletti rendelési érték esetén ingyenes a kiszállítás.

Az alábbi táblázatban összefoglaltuk a részletes szállítási információkat:

 

  GLS házhozszállítás GLS csomagpont MPL házhozszállítás Postán maradó MOL és COOP PostaPont Személyes átvétel Budapest X. és XIII. kerületében
Szállítási díj 1090Ft (15.000Ft felett ingyenes) 990FT (15.000Ft felett ingyenes) 1090Ft (15.000Ft felett ingyenes) 1090Ft (15.000Ft felett ingyenes) 1090Ft (15.000Ft felett ingyenes) INGYENES
Utánvétel díja 310Ft (15.000Ft felett ingyenes) 310Ft (15.000Ft felett ingyenes) 310Ft (15.000Ft felett ingyenes) 310Ft (15.000Ft felett ingyenes) 310Ft (15.000Ft felett ingyenes) nincs
Szállítási idő Feladást követő 1 munkanap Feladást követő 1 munkanap Feladást követő 2 munkanap Feladást követő 2 munkanap Feladást követő 2 munkanap Megbeszélés szerint
Átvétel ideje Munkanapokon 08:00-17:00 óra Adott GLS csomagpont nyitvatartási idejében, akár hétvégén is. Munkanapokon 08:00-17:00 óra Adott posta nyitvatartási idejében, akár hétvégén is. MOL helyszínek esetén a hét minden napján 0-24 óráig, a Coop üzletek esetén hétfőtől szombatig a nyitvatartás szerint lehetséges.

Megbeszélés szerint 

Általában  X. ker: 10.00-17.00 óra, XIII. ker: 9.00-17.00 óra

Átvétel helye           Átvétel helye: keddi napokon 1101 Budapest, Kőbányai út 49., egyéb napokon a 1131 Budapest, Keszkenő u. 40. (itt esetenként hétvégi átvétel is lehetséges)
Rendelkezésre állás ideje 2 kézbesítési kísérlet után egyeztetés alapján 5 munkanap 2 kézbesítési kísérlet után az MPL értesítése szerinti postahely és őrzési idő.  10 munkanap 10 munkanap 10 munkanap (előre utalás esetében az összegnek 3 munkanapon belül meg kell érkeznie)
Csomag maximális tömege 40kg/csomag 40kg/csomag 40kg/csomag 30kg/csomag 20kg/csomag Megbeszélés szerint
Csomag maximális mérete

Max. 200cm x 60cm x 80cm

Max. 200cm x 60cm x 80cm Összméret: 200cm Összméret: 200cm Összméret: 200cm Megbeszélés szerint
Fizetési mód áru átvételkor Készpénz Készpénz vagy bankkártya Készpénz Készpénz vagy bankkártya Készpénz vagy bankkártya Készpénz
Megjegyzés           A megadott címeken üzlethelyiség nem található.

 

5.7. Az adatok megadását követően Felhasználó még egyszer ellenőrizheti a

megadott adatokat. A megrendelés elküldéséhez a „megrendelés

véglegesítése” ikonra kattint Felhasználó.

5.8. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy

az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése

illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő

ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van

arra, hogy vevő elálljon a szerződéstől.

5.9. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél

alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza.

Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és

termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles

jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A

csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

5.10. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása

előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a

bevitt adatokat.

5.11. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást

kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől

számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de

legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az

ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A

megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz,

illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé

válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás

azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg

regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem

tud üzenetet fogadni.

 

6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS AZ ADÁSVÉTEL TELJESÍTÉSE

6.1. Raktáron lévő áru: A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9.00-

16.00-ig történik.

6.2. A megrendelés beérkezését, illetve előzetes banki fizetés esetén a megfelelő

összeg megérkezését követő 2 munkanapon belül postára adja, illetve átadja a

futárnak a megrendelt terméke(ke)t a Szolgáltató.

6.3. A nyitva tartás átvételi pontonként eltérő. Erről a megadott oldalon lehet

majd tájékozódni.

6.4. A kiszállítás várható időpontjáról email-ben értesül a Felhasználó.

6.5. A jellemző szállítási idő a rendeléstől számított 2-4 munkanap.

6.6. Előrendelhető termék esetében a beszállítótól függ a teljesítési idő. A szállítási

idő termékenként változó. Ez a termék adatlapján kerül feltüntetésre

Szállítási idő:

a) 4-5 munkanap

b) 7-8 munkanap

c) 2-3 hét

Országon kívüli szállítás is lehetséges, egyeztetés alapján.

6.7. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának

átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére

köteles.

6.8. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog

vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a

vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A

kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a

vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

6.9. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának

hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését

követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő

(Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

6.10. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha

az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől

elállni.

6.11. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető

rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor -

kellett volna teljesíteni.

6.12. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert

a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről

Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett

összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

6.13. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások

a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli

változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt

megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben

történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően

kerülhet sor!

 

7. ELÁLLÁS JOGA

7.1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá

a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló

45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a

megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás

nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen

tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási

jogát.

7.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap

elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól

eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

7.3. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja

közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

7.4. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a

vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

7.5. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának

költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a

nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

7.6. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék

esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére

állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó

személyére szabtak.

7.7. A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

a. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás

egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó

kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul

vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát

elveszíti;

b. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac

vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő

alatt is lehetséges ingadozásától függ; 

c. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

d. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy

higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

e. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően

elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

f. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás

által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a

felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés

teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
g. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó

kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási

munkálatok elvégzése céljából;
h. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver

példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
i. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
j. nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
k. lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás,

személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó

szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott

teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
l. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében,

ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést,

és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről,

hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

7.8. Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét

követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14

napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a

szállítási díjat is.

7.9. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal

egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód

igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód

alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

7.10. Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől

való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől

számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy

Szolgáltató címen leadni.

7.11. Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot

megküldenie 14 napon belül.

7.12. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt

visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

7.13. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli,

kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

7.14. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon

többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos

fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

7.15. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett

értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és

működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be.

7.16. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta

az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan,

hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe

venni.

7.17. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti

Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap

segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a

postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés

alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés

esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A

megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja

vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.

7.18. Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű

használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak

megtérítése a Fogyasztót terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy

napon belül a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti

Szolgáltató a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.

7.19. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló

45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.

7.20. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

7.21. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen

Szabályzatban található elérhetőségeken.

7.22. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő

Felhasználókat illeti meg.

7.23. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a

szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.

7.24. Elállási jog gyakorlásának a menete:

7.24.1. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási

szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

7.24.2. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék

kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14

napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát,

email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax

küldésének idejét veszi figyelembe.

7.24.3. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére

késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított

14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a

14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkeznie

14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru

visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

7.24.4. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon

többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos

fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a

szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti

időszakban is gyakorolja elállási jogát.

7.24.5. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő

időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből

vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab

kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

 

8. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel

meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi

követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a

szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés

időpontjában ismernie kellett.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e

fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a

fogyasztó hátrányára tér el.

Kellékszavatosság

8.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval

szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv

szabályai szerint.

8.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel

élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó

által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más

igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást

vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az

ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére

Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben

– a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra

is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az

indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

8.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem

később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két

éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

8.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági

igényét.

8.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye

érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó

igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető

vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban

már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba

már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

8.6. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint –

kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

8.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék

kijavítását vagy kicserélését kérheti.

8.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos

minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által

adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

8.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba

hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e

jogosultságát elveszti.

8.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági

igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy

forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági

igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

8.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági

kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági

kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta

forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal

időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából

ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot

bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és

termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem

érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése

esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó

kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

8.12. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó

kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a

Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül.

8.13. Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás

alapján?

A jótállás időtartama egy év.  A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó

részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy

annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

8.14. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha

bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét,

hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve

termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan

nem érvényesíthet, egyébként viszont fogyasztót a jótállásból fakadó jogok

a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül

megilletik.

8.15. Szolgáltató nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható

élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.

8.16. Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan

károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan

kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból,

illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

8.17. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe

helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt,

Szolgáltató köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás

a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

 

9. A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS

9.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a

rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

9.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával,

vagy akár csak nyugtával).

9.3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a

Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

9.4. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről

jegyzőkönyvet köteles felvenni.

9.5. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó

rendelkezésére kell bocsátani.

9.6. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének

teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról –

az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez

fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles

értesíteni a fogyasztót.

9.7. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig

köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

9.8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést

legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

10. VEGYES RENDELKEZÉSEK

10.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe

venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy,

mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

10.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy

érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét,

jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

10.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja,

a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak.

Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli

nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem

ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy

kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben

ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

10.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 

11. PANASZKEZELÉS RENDJE

11.1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a

megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben

Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak

teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy

levél útján is közölheti.

11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint

orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz

azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal

kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy

másolati példányát átadja a vásárlónak.

11.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A

panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett

jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és

azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

11.4. Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy

békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

11.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm.

rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal,

illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos

illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok

elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

11.6. A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek

elérhetőségét itt találja:

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Név: Mátyus Mariann

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Név: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-

775

Fax száma: (66) 324-976

Név: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető

Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Név: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jerney Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Név: Kirst László

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

Név: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: info@hbkik.hu;

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Név: Pintérné Dobó Tünde

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Név: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Név: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

Név: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Név: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu;

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Név: Mátyás Tibor

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Név: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Név: Dr. Óvári László

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

11.7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági

eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje

a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között,

ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok

egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása

érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére

tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő

kötelezettségekkel kapcsolatban.

11.8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon

átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi

kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

11.9. A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési

platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az

Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően

pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online

honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

11.10. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség

terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető

testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított

személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy

telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara

szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési

kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés

lehetőségének felajánlására terjed ki.

 

12. SZERZŐI JOGOK

12.1. Miután a Balkezeseszkozok.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül,

tilos a Balkezeseszkozok.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok

bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő

közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása,

feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

12.2. A Balkezeseszkozok.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen

anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való

hivatkozással lehet.

12.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a

domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az

internetes reklámfelületeire.

12.4. Tilos a Balkezeseszkozok.hu weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek

adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak

tisztességtelen módon történő létesítése; bármely olyan alkalmazás

használata, amellyel a Balkezeseszkozok.hu weboldalon megjelenő tartalmak

vagy azok bármely része módosítható vagy indexelhető.

12.5. A Balkezeseszkozok.hu név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a

hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával

lehetséges.

12.6. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli

felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként

bruttó 50.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul

veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az

oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást

alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

 

13. ADATVÉDELEM

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:

http://www.balkezeseszkozok.hu/adatvedelem.html

Budapest, 2018. január 27.